Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Δεν Ξεχνώ ....

Δεν ξεχνώ να αναρτήσω την Ελληνική Σημαία ...
Περήφανη πάντα να κυματίζεις !!!
Δεν ξεχνώ ότι είμαι Έλληνας ...
Δεν ξεχνώ αυτούς που αγωνίστηκαν για την ελευθερία μου ...
Δεν ξεχνώ εν όψει της Εθνικής επετείου 25ης Μαρτίου 1821 να αναρτήσω την Ελληνική Σημαία στο μπαλκόνι μου ...
Αγαπώ την Πατρίδα ...
Σέβομαι την ιστορία μου ...
Τιμώ τους ήρωες προγόνους μου ...
Υπερασπίζομαι την Εθνική μου κληρονομιά ...
Νιώθω υπερηφάνεια, γιατί είμαι Έλληνας ....
Χρόνια Πολλά σε όλους και καλή λευτεριά .... !!!!!!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Τάσο, καλό μήνα.

    Εγώ πάντως φίλε μου έβαλα την σημαία.

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλές ευχές για ένα όμορφο Πάσχα… Καλή Ανάσταση και χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...